perjantai 20. maaliskuuta 2015

askartelua, juhlakatosten etsintää sekä ruokailua

Heipähei taas! Tässä välissä olen kerennyt jo hieman aloittaa vieraslahjojen askartelua ja etsiä juhlakatosta.

Netistä olen nyt etsiskellyt erilaisia katoksia sen varalle, jos sattuu satamaan. Tarkoituksena olisi myös ruokailu ehjä järjestää suojassa, ainakin tarjoiltavat laitamme katokseen.



Olemme katselleet tuon tyyppisiä katoksia, eikä hintakaan ole kovin suuri, 29e. Koko tuossa on vain  3x3m, joten nuita pitäisi tilata ainakin se kolme, ellei neljäkin kipaletta. Takaseinään ja sivuille avonaisesti ajattelimme väsätä vaaleat seinät, jotka saa halutessaan kiinni.

Oon myös netistä selaillu kaikenmaailman ruoka ja ylipäätään herkkupöytä ideoita, joista olen saanut paljon inspiraatiota omiin juhliin!
Pienimuotoinen karkkipuffet tulee myös meidän juhliin. :)


Lupasin jo edellisissä postauksissa että paljastan hieman meidän ruokalistaa, teen ruoat edellis iltana itse, joten meillä ei tarjoilla lämpimiä ruokia, vaan sellaisia jotka säilyy kylmässä yönyli. Esimerkiksi listoillemme kuuluu erilaiset salaatit, salaattikastikkeet ja leivät. Juomana meillä tarjoillaan kotikaljaa, mehua, erilaisia limppareita, viiniä ja ehkä myös skumppaa (toki myös vettä).


Kahvipöydänantimia en vielä paljasta, se selviää myöhemmin. :)

Ollaan myös hieman puhuttu, josko juhlisimme häitämme jo tänäkesänä? Itse olen asiaan suhtautunut mietteliäästi, koska en tiedä kerkeisinkö tehdä kaikkea ajoissa.

Muttamutta, palaillaan seuraavassa postauksessa. :) mukavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti